sâmbătă, 29 decembrie 2012

La sfarsit de 2012



2012-Unul dintre cei mai minunati si interesanti ani din cele doua decenii de existenta ale mele.

   Un an cu foarte multe impliniri pe toate planurile dar si cu nereusite asumate (insa nu prea se vad acum cand privesc in urma sau nu mai conteaza pentru ca intr-un final tot spre lucruri bune au condus)
   Nu stiu cum as putea sa rezum toate momentele ce merita impartasite acum,la sfarsitul anului cand sunt in febra cumparaturilor de sarbatori si cand am uitat de mine si de celelalte 11 luni ale anului care au trecut si mai ales sa reduc totul in doar cateva randuri.
   Anul 2012 care pentru multi a fost considerat sfarsitul,ultimul an al omenirii,pentru mine a fost un nou inceput,un an in care am pasit spre o noua etapa din viata mea,a fost anul in care m-am bucurat de frumoasa varsta de 20 de ani,o varsta magica si plina de energie,am intalnit cei mai multi oameni si mi-am facut cei mai multi prieteni,am vazut cele mai multe locuri si am trait cele mai diverse si profunde sentimente,am invatat cele mai multe lucruri si am descoperit lumea dintr-o alta dimensiune.
   Acest an pot spune ca a fost plin si cu bune si cu rele insa dupa cum spuneam un pic mai sus,acum cand trag linie de final se vad doar plusurile,sau poate sunt eu o persoana prea optimista(ca tot mi se spune asta des) insa chiar a fost un an productiv si intens,atat pe plan profesional cat si pe plan sentimental.Una dintre cele mai mari pareri de rau de anul acesta este ca nu am petrecut mai mult timp cu parintii mei insa nu a fost pentru ca nu am vrut sau din cauza mea ci din cauze exterioare vointei noatre si poate a distantei care ne despartea(acum s-a mai micsorat cu 2000 km :D)
   A fost un an in care am pierdut persoane sau lucruri insa dupa teoria mea de viata si legea compensatiei care cred ca functioneaza in acest univers, toate aceste pierderi au fost inlocuite cu multe alte castiguri.Un an in care am realizat cat de mult conteaza sa ai prieteni dar cel mai important am realizat ce inseamna sa ai prieteni adevarati alaturi in momentele dificile.
    Ca sa inchei acest periplu sentimental si plin de lucruri memorabile pe acest an as dori sa precizez ca mi s-a dovedit inca o data ca orice sfarsit poate fi luat ca un nou inceput si ca viata trebuie traita la intensitatea pe care ti-o doresti.