vineri, 23 noiembrie 2012

O stea..a mea...




Una dintre melodiile mele preferate din ultimul timp...
Am asteptat cu nerabdare videoclipul pentru ca este o piesa destul de sensibila si nu mergea chiar orice animatie colorata si plina de "piele-goala" ca sa nu folosesc alt termen mai putin politicos.Insa am fost placut surprinsa atunci cand l-am vazut,chiar special si potrivit cantecului,reusind sa accentueze si mai mult sensibilitatea pe care vrea sa o transmita.
Desi nu pot spune ca sunt o fana inraita a cantecelor lente de dragoste si de dor,pot spune ca aceasta melodie mi-a cam intrat pe sub piele si datorita faptului ca se potriveste situatiei mele sentimentale din ultimul timp...sau sa fie doar din cauza vremii mohorate din ultimele zile?...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu