sâmbătă, 2 iulie 2011

Smells like summer...Finally!!

Pot spune in sfarsit ca miroase si la mine a vara,a distractie,fara griji prea multe(inafara de admiterea la facultate dar nu se pune:P),cu multe chefuri si nopti pierdute,cu multe lucruri pe care mi le-am propus sa le fac de un an,cu teancul de carti pe care vreau sa le citesc,cu multe locuri pe care vreau sa le vizitez,cu multe ambitii si vise...in sens mai larg.LIBERTATE!(Fratee..poate facultate si viata de noapte;))...Si dupa ce am dat "examenul vietii"->Bacul pot spune ca nu a meritat sa-mi aman atatea lucruri care ma fac fericita,sa ma stresez si sa imi ocup timpul cu lucruri care pana la urma s-au dovedit a fi mai putin utile decat ma asteptam.Insa trecand peste aceste aspecte sunt totusi fericita ca am terminat(chiar daca inca nu am aflat rezultatele dar sper sa fie bine).Am o vara intreaga in fata,sa speram ca va fi inca una din verile de neuitat,ultima din randul vacantelor de vara adolescentine.


Inca nu realizez cu adevarat ca am terminat liceul,ca la toamna nu voi mai pasi pe acealsi holuri,nu voi mai intalni aceleasi persoane in clasa si nu voi mai sta in aceesi banca.Nu realizez ca s-a incheiat cea mai frumoasa etapa din viata mea de pana acum,asa am spus si cand am terminat gimnaziul si poate asa voi spune si cand voi termina facultatea dar fiecare perioada va ramane speciala in felul ei.Chiar daca ma incearca sentimente de nostalgie ma gandesc ca mai departe ma astepta ceva si mai interesant,mai palpitant..."I know there's something big waiting for me..."


Nu am mai postat de mult pe blog sau daca am facut-o doar ceva care nu implica foarte mult timp.Am strans atatea poze si lucruri interesante peste care am dat in acest timp incat nu stiu cu ce sa incep:)).Dar o s incerc sa le impartasesc pe toate in limita timpului si a disponibilitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu