sâmbătă, 21 august 2010

Tabara Fagaras-Porumbacu

Saptamanile acestea am mai participat la un eveniment in care au fost implicati cercetasi...dar de data aceasta ei au fost organizatori de programe pentru o tabara din Porumbacu,zona situata la poalele muntilor Negoiu.Eu,impreuna cu inca o cercetasa si lidera noastra de la temerari(:D)am animat un grup de copii veniti in prima tabara organizata in zona respectiva.Daca la inceput ni se parea destul de greu sa tinem in frau 26 de copii cu varste cuprinse intre 5 si 15...dupa o zi sau 2...totul a inceput sa devina distractie.Ne-am jucat,am cantat,am invatat si ne-am distrat impreuna,mai greu fiindu-ne la plecare,cand am fost nevoite sa ne despartim noi de copii dar mai ales copiii de noi.Trebuie sa specific ca am intalnim niste copii deosebiti,cuminti si surprinzator de ascultatori care ne-au usurat munca:).
Pentru mine a fost a doua oara cand am avut de a face cu astfel de activitati ce implica copii mai mici si pot spune ca a fost inca o experienta frumoasa traita ca cercetasa.

Si inchei printr-o amintire frumoasa si haioasa:
~Cucuriguuu!!Cucuriguuu!Cucuriguuu!...A fost Sfarsitul Taberei!:))~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu