duminică, 22 august 2010

Amintiri din...Porumbacu

Au trecut deja cateva zile de cand m-am intors din tabara de la Porumbacu insa abia acum rememorez totul si realizez ca am ramas cu amintiri frumoase.Unele dintre ele chiar merita mentionate.
Asa cum este urmatoarea amintire care este chiar in versuri:).Poezia pe care o voi expune este a catorva copii din aceasta tabara care au reliefat asa cum au crezut ei mai sugestiv modul in care au petrecut timpul si ceea ce au trait in tabara la Porumbacu.

"In tabara


In tabara noi am venit
Pe cercetase le-am intalnit
Multe jocuri am aflat
Si pe toti i-am amuzat!

Prieteni buni noi ne-am facut
La Pac-Pac noi i-am batut
Intr-o seara langa foc
Fetele-au cantat doar folk!

Iar Crina iara a strigat
Si noi toti am ascultat
Copii,dimineata au urlat
Si noi din pat am zburat.

Cucurigu dimineata,cucurigu la amiaza
Lavinia m-a tinut treaz.
Clatite cu gem am mancat
Si pe loc ne-am saturat.

Tabara a fost frumoasa
Mancarea a fost gustoasa
La focul mare am jucat
Si spre casa am plecat!"

(Made by Cosmin,Paul,Razvan,Cipi,Rares si Bogdan)


Am cantat chiar daca foamea striga mai tare din noi:
"De foame noi nu ne plangem

Noi stim cureaua s-o strangem
Traim de astazi pe maine
Doar cu o coaja de paine....Mi-e foaameee!!"

Am admirat si valorat frumusetile pe care numai muntele ni le poate oferi:
"M-a tinut mama acasa
Sa nu vin la tine
Insa fug si intotdeauna
Am sa vin la tine munte.
->Nu mai pot
Sa mai suport
La munte vreau
Vreau sa ma intorc"

"O vara intreaga m-a tinut padurea
Cu fata-n iarba si cu gandul aiurea
Iar acum ...la plecare
Se tanguie ca ma rup de inima ei si o doare
->Padure,padure nebuna
In fiecare noapte cu luna
Voi hoinari fara tinta agale
Ca o frunza manata de vant
Pe potecile tale..."

Si am realizat ca fara astfel de amintiri nu esti un om implinit:
"Daca n-ai dormit o data intr-un pat facut din fan
Daca n-ai visat sub luna trist esti tu si esti batran
Daca n-ai iubit o data mai presus decat orice
Daca n-ai stiu ca-n viata tot ce e iubire e
Daca n-ai amintiri,amintiri
N-are rost sa-ti spun ca timpul a trecut
Daca n-ai amintiri,amintiri
N-are rost sa-ti spun ce-ai pierdut...
Daca n-ai trait o noapte sus pe munte langa foc
Inseamna ca n-ai fost tanar sau ca n-ai avut noroc
Daca n-ai iubit lumina cand rasare soarele
Daca n-ai ars niciodata intr-un foc de dragoste
Daca n-ai amintiri,amintiri
N-are rost sa-ti spun ca timpul a trecut
Daca n-ai amintiri,amintiri
N-are rost sa-ti spun ce-ai pierdut..."

"Cucuriguuu!Cucuriguuu!Cucuriguuu!A fost Sfarsitul Amintirilor din...Porumbacu(Deocamdata:D)"

Un comentariu:

  1. Your blog is interesting, I like your pictures taken every day! capturing moments of life is very pleasant, like an open window on another world! I like also your shots of nature, they are very beautiful! ... I'll will you follow with pleasure!
    Bye Mahon !
    http://redcat-albumart-som.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere