joi, 21 iunie 2012

Gradina bunicii vara(part I)


Pentru ca mi-era dor de vara si am asteptat-o atat de mult...pentru ca una dintre micile mele bucurii varatice este sa ingrijesc florile bunicii mele si sa le fotografiez :).Si pentru ca vara aceasta nu stiu in ce perioada voi ajunge sa vad gradina copilariei mele care,incepand cu primele zile de primavara si sfarsind cu prima zapada..este inundata de culoare,miresme si forme diverse.Rasfoind arhiva de poze am gasit cateva cu flori facute in vacantele de vara trecute.
Un dor nostalgic ma strabate mereu cand rasfoiesc pozele cu casa bunicilor,si tot ce tine de acel spatiu ce pentru mine reprezinta un refugiu si un loc sacru,un loc special in care ma pot intalni cu natura,un loc in care mi-am trait jumatate din copilarie,un „colt de rai” pamantesc.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu