sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Katy Perry - The One That Got Away




In another life
I would be your girl
We keep full of promises
Be us against the world.


And in another life
I would make you stay
So I don't have to say

You were the one that got away...



    Adesea ascult diverse melodii si imi dau seama ca versurile exprima mult mai bine starea de spirit decat as reusi eu sa explic.De aceea am pus de multe ori si versurile melodiilor ce-mi plac.Iar asta este una dintre ele.
    Zilele trecute am avut o discutie cu niste prieteni despre regrete si lucruri pe care,acum cand privim inapoi,ne dorim sa le fi facut altcumva..."poate daca faceam asa era mai bine sau lucrurile stateau altfel"-probabil de multe ori ne-am zis fraza asta noua insine,cu regret sau repros,insa un lucru odata facut nu mai poate fi schimbat asa cum nici timpul nu mai poate fi dat inapoi.Atunci te intrebi ce rost are sa mai pierzi timpul gandindu-te regrete,sa te superi amintindu-ti de greselile tale,fara sa ai posibilitatea de a le indrepta cand poti sa  privesti inainte fara sa intorci privirea spre trecut?Insa de multe ori este bine sa iti mai dai seama unde ai gresit sau ce ai facut rau ca acele acte sau vorbe ale tale sa nu mai fie repetate.
    Stiu...este un subiect destul de amplu cel pe care l-am deschis aici si deseori capata valente filosofice dar vroiam doar sa spun,apropo de aceasta melodie ce te face sa te gandesti la persoanele pe care le-ai lasat sa plece din viata ta fara sa faci nimic sau la lucrurile pe care le-ai pierdut pentru ca nu ai actionat corespunzator.Cel putin pe mine m-a facut sa ma gandesc la cateva persoane carora le-am dat drumul sau le-am lasat sa plece din viata mea fara sa pot face ceva..uneori au fost circumstantele de asa natura ca nu am putut face nimic iar alteori eram resemnata ca drumurile noastre se vor desparti oricum,mi-am zis:"mai bine acum decat mai tarziu cand va fi mai dureros".Acum poate incerc anumite regrete deoarece nu stiu ce s-ar fi intamplat daca as fi procedat in alt mod...insa stiu ca toate deciziile pe care le-am luat mi le-am asumat si toate m-au condus la persoana care sunt azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu