duminică, 26 decembrie 2010

Inca un AN


"Jingle bells' time"...Or my Birthday??..hmm...E complicat dar in acelasi timp frumos...Pot spune cu mandrie ca fac parte din categoria oamenilor de pe acest pamant care au ziua de nastere intr-o zi speciala a anului: 24 Decembrie.Poate fi si o binecuvantare dar si un lucru destul de incomod.Exista multe argumente care sa sustina ambele puncte de vedere insa cred ca cel mai important este faptul ca este o zi minunata,incarcata de magie si cu o semnificatie aparte.

In fiecare an am avut o dorinta speciala,pe langa multe alte lucruri materiale pe care mi le doream dar de care nu cred ca aveam neaparata nevoie,cel mai important lucru pentru mine era ca in seara de Ajun sa ninga.Se pare ca anul acesta nu s-a indeplinit...va trebui sa ma multumesc cu celelalte cadouri...

Iata ca a mai trecut un an,o margea pe care am adaugat-o pe siragul vietii mele.Un an as putea spune surprinzator in ansamblu...cu multe bucurii,emotii si realizari,trairi,sentimente,experiente.

Cu o vara cat un an..

Soare,iarba,nori...zile mai lungi,iarba sub tample,soarele printre degete,norii in ochi.
Foc de tabara,apa limpede,varf de munte,flacara de dorinte,izvor de vise,varful tineretii.
Prieteni,stele cazatoare,distractie,experiente,amintiri si multe apusuri fermecatoare.
Flori,dorinte,fotografii,sperante,nopti instelate,zile la tara,miresme de camp.
Carari strabatute,aer de munte,rasarituri stralucitoare,iubiri trecatoare si dragoste de natura.

Si cu o iarna mult asteptata..

Miros de scortisoara,strazi impodobite,primii fulgi de nea,cadouri...
Oameni de zapada...oameni prin zapada...oameni in zapada
Spirit de sarbatoare,clinchet de clopotei,filme despre Craciun,
Respiratie incarcata de magie,brazi impodobiti,colinde...
Sanie prin nameti,urari de bucurie,Mos Craciun,vacanta...

Pot spune ca anul acesta a fost unul dintre cei mai frumosi si activi ani de pana acum.Am avut parte de multe tabere,campuri,excursii si de mai multe experiente noi si inedite,am trecut multe examene(ale vietii sau intr-un anumit domeniu),am cunoscut multi oameni,mi-am facut multi prieteni si m-am descoperit pe mine...m-am uimit si m-am incurajat sa continui periplul hazardant prin aceasta lume in continua schimbare.

Varsta de 18 ani mi-a conferit unele dintre cele mai frumoase amintiri alaturi de prieteni si familie,am invatat multe lucruri interesante si utile.
Un an care a contat mult pentru dezvoltarea mea personala...un an special la o varsta speciala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu