vineri, 20 august 2010

Camp Fagaras-Lisa


Pentru a incepe prezentarea evenimentului trebuie mai intai sa va mai dezvalui cate ceva despre mine...Eu fac parte si din Organizatia Nationala Cercetasii Romaniei,din Centrul Local "Virgil Onitiu" Brasov iar periodic se desfasoara diverse evenimente,concursuri,adunari cu cercetasi din toata tara sau numai din anumite zone.
De curand am participat la un camp la Fagaras care pe langa respectarea traditiilor cercetasesti,a mai avut ca scop educarea si atentionarea populatiei din zona cu privire la pericolul reprezentat de gunoaiele "uitate" de turistii neglijenti.Cercetasii au intreprins mai multe actiuni de ecologizare a zonei Masivului Fagaras si la sfarsitul ecologizarilor au impartit pliante si saci menajeri pentru a indemna cetatenii sa pastreze curatenia si frumusetea acestei zone.(mai multe detalii despre actiune puteti gasi pe site-ul cercetasilor :D)
Am participat si eu la aceste actiuni si trebuie sa marturisesc ca a fost o experienta unica.Frumusetea zonei Fagarasilor imbinata cu spiritul si determinarea de cercetas,adaugand faptul ca am cunoscut multa lume si mi-am facut noi prieteni dar si distractia care nu a lipsit si care nu lipseste de obicei din campurile cercetasesti...toate aceastea au cumulat inca o experienta de neuitat.
Iata si cateva instantanee din acest periplu ecologic prin Fagaras:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu